25. des. 2010

Fantastisk julefeiring :)...

Jeg har hatt en fantastisk fin julefeiring sammen med min kjære familie.
Jeg fikk kjempefine gaver (jeg tok ikke bilde av alt, men kan legge ut et par bilder av det jeg fikk senere), og jeg er kjempefornøyd!
Det var en fin kveld - en kveld jeg aldri vil glemme. Jeg er så superfornøyd!!!


- Hvilken gave likte du best ?
- Hatt en fin kveld ?

Etter den gode maten, leste jeg juleevangeliet!
Har alltid vært en tradisjon...

Av"julenissen" (hahaa) fikk jeg Robert Pattinson bok og Twilight-buttons.




Farmor er kul med Volcom-caps!!! YO..



GLAD! Nå har jeg et par røde og et par svarte! :)

Og så har jeg jo de småe røde, og så fikk jeg småe svarte!



Jeg ble såååå glad da jeg fant ut at jeg hadde fått den supermyke og DRITFINE morgenkåpen fra Friis & Company. I Just Love It.. Brukte den i morges - og er så fornøyd!

Spent tante Ida ? :)

Pappa ble kjempeglad da han fikk kaffemaskinen han hadde ønsket seg!

2 kommentarer:

Karoline sa...

Fekk wii og Nickelback - tshoerte! :)
Det var dei beste gsvene! :p

ML sa...

Jula va SUPER ;)))
Iluu <33

-ml