17. des. 2010

Vinneren av konkurransen ble....

Først vil jeg bare si tusen takk til alle som meldte seg på.
Jeg har nå trekt en vinner. Og jeg gjorde det nå - lik som alle andre ganger: skrev en lapppe med alle navnene og hvilken sang de likte best og brettet lappene sammen, deretter fikk Linus trekke en lapp fra koppen! :)
Her ligger de som meldte seg på!

Så fikk min kjære lille søte lillebror Linus trekke vinner! ;*

VINNEREN ER GUNVOR!!!!

PS: Da er det viktig at du legger igjen en kommentar, der du skriver adressen din. Jeg skal IKKE publisere kommentaren! Du må skrive adressen så fort som mulig, siden den skal sendes med en gang jeg får adressen din!
DU HAR VUNNET!!



- Adressen din Gunvor ? :-D



3 kommentarer:

MaikenL sa...

Gratulerer til Gunvor :-D sjalu selvfølgelig :L hahah, neida <33
men håpa jo på å vinn :-D gjør jo alle det <3

-MaikenL
glad i dæ<33

Carine sa...

Heidu, lest en plass at du va utpå fosen eller nå? lurtpå om du hadd slekt der siden tanta mi som bor der har samme etternavn som dæ. og det e sikkert ikke så mange som har det etternavnet? : p

Lisa Winsjansen Restad sa...

Carine:
Ja, jeg har slekt på fosen. Mormor og morfar bor der - og mamma er født og oppvokst der!
Heter tanta de Winsjansen ? :)

- Lisa WR