23. des. 2010

Lille, lille, lillejulaften!!!

TENK ? Det er lillejulaften i dag!
I morgen er det STOREJULAFTEN (haha). Jeg har faktisk ikke ord på hvor mye jeg gleder meg. Skal bli så koselig og få besøk av familien - spise gooood middag - åpne gaver sammen - og rett og slett bare kos :) Awww!
Jeg har tatt et par julebilder, ikke sa mange, men noen. Jeg kommer til å blogge en gang til i dag, men det er dessverre alt jeg rekker. Dere hører vel fra meg i morgen også (dere hører fra en helt syk jente, som gleder seg veldig til kvelden. En litt hyper jente).. :)
Imens, håper jeg dere koser dere med familien!

- Hva gjør du nå ?
- Fått julestemning ? ... hvis ikke - se på bildene nedenfor!



Har lattis på akkurat dette bilde.

Jeg er ganske smart!. Jeg hadde skjevlet ut deigen, og så la jeg ALLE formene på med en gang..


Søt!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Til Lisa<33som er så søt å snill<33
God jul å godt nytt år<33
Mvh Ingvild<33

Anonym sa...

å tenk at i morgen har jeg vert fast leser på bloggen din i 12 månder<33mvh Ingvild

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ingvild:
Haha, GOD JUL OG GODT NYTT ÅR til deg også <3

- Lisa WR