14. feb. 2011

TOP MODEL!

Jeg og Maiken har nettopp kikket på Top Model, og ble "inspirert" til å ta et par bilder. Ikke det at vi er de beste modellene, men morsomt å gjøre noe annet!
Og som noen kanskje har fått med seg, hadde jeg noe jeg kalte "Sminke, mote & hår", der jeg viser mine måter å sminke og ordne meg på. Jeg har også sagt at dere kan komme med forslag. Derfor spør jeg dere nå; hva vil dere jeg skal ha i neste "Sminke, mote & hår".. Det kan være alt fra hudtips, hårtips - you name it!

- Forslag til hva jeg kan "tipse" dere om ?










4 kommentarer:

monica sa...

fine bilder :-) du kan ha en sminkevideo :D

Maiken JD sa...

ahhahhahah, :L
Æ sjer ut som en T-O-S-K! men du hadd bra'e bilda :-D <33
jaja, fuun me dæ uansett søtamii ! ;**

Anonym sa...

Ingvild fra Ørland.
tips oss lesere om hvordan vi får en rocka stil<3 klemz Ingvild

Anonym sa...

fint