10. feb. 2011

Er det mulig ?....

Argh, jeg blir så sur når USB-kabelen ikke funker.
Jeg hadde tenkt å vise dere hvordan dere kommenterer på blogspot, siden mange ikke får det til.. Jeg skal jo ha konkurranse snart (regner med den kommer på lørdagskvelden eller søndagen), og jeg tenkte å vise dere hvordan, slik at alle som vil, kan melde seg på konkurransen uten å tenke på at de ikke får det til :)
Men i stede blir det to gamle bilder fra i sommer (som var en sykt bra tid..).
Så har jeg vært på trening i dag også. Og jeg er dødsstiv i magen allerede - var styrketrening, noe jeg hater!!!
Jeg ble med May Tove hjem etter skolen, noe som var veldig koselig!

- Noen gang hatt problemer med kommenteringen ?

Legg merke til May Tove og Malin bak der.. hihi!

4 kommentarer:

Ida Emilie sa...

Æ har endelig funne ut koss man kommentere te dæ XP

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ida Emilie:
Så bra <3
HUSK: du kan ikke bruke herre hjerte <3, når du ska skriv navnet ditt. Da blir det automatisk gjort om te Anonym :)

- Lisa WR

Hanna Vaage sa...

Fine bilder! Søt du er : )

Blir spennende med konkurranse :)

Lotte sa...

Vi hadd det veldig arti i dag vi ja <3

-Lotte R