27. feb. 2011

Oslo = shopping!

Som jeg har sagt tidligere, skal jeg, Maiken L og pappa til Oslo i mars. Verdens beste artist Taylor Swift har nemlig konsert i Oslo-spektrum - noe vi måtte få med oss.
Oslo er jo også en fin plass å handle på. Spesielt gleder jeg til å dra innom alle klesbutikkene de har i Oslo. Sikkert mange av butikkene vi har her i Trondheim også; men sikkert mange andre varer (rettere sagt: ringer, sko, sminke, klær, you name it)
Gleder meg som en liten unge til å dra dit. Blir vel ikke noe bedre når jeg drar dit med min bestevenn MAIKEN :)
Jeg har nå sittet litt på nettet å kikket på forskjellige nettbutikker. Tenkte også dere kunne få se noe av det jeg har litt lyst på. Jeg tror ikke jeg kan vise alt jeg ønsker meg, for da blir dere sittende resten av dagen (kanskje uken også) å se på bilder. Hihi!

T-skjorte fra Gina Tricot

Ring fra Accessorize. Kjempesøøøt (:

Cardigan fra Bik Bok


Verdens kuleste ring fra Bik Bok. Denne måå jeg virkelig kjøpe meg!


Singlett fra Bik Bok


Haha, nice picture ? Jeje!

3 kommentarer:

ragnhidlfredrikke sa...

kjempefine bilder!

Maiken JD sa...

GLÆDINGSSS! <333333333333
herregud, blir så BRAA! :D:D:D:D

ILYYYY BVENNINAMII ;**

Detta sa...

Haaha, kjæmpe kul blogg du har, snuppa :) savne dæ sånn, og glæde mæ sykt te i sommer <33