23. feb. 2011

Line - verdens beste bilkjører!!... Yeah Yeah!

Overskriften ?... Ja, Line har holdt på med Facebook og bilspill.. JA, BILSPILL! Faktisk - hun eier i det..
Og så har jeg og Line nettopp spist pizza (stappmett nå), og så var jo ute å gikk tur med hundene. Og blææk; jeg måtte ta opp bæsjen - trodde jeg skulle dø!
Hehe, nå sitter vi bare å nørder pc'n og hører på musikk (love it)..
Men vi har jo selvfølgelig hatt tid til å ta et par bilder også :)
Ja, dette ble et sånn "vi gjorde ditt, nå gjør vi datt, skal gjøre det"-innlegg. Men må jo fortelle hva jeg gjør i blant også... Hihi!

- Husk å melde deg på konkurransen min nedenfor. Frist i morgen!
- Liker du å spille bilspill ? :)




Du har ingen anelse om hvor mye du betyr for meg Line.. Vi har vært bestevenner helt siden jeg var 1 år, og alt er som før (jeg biter deg ikke lenger da - noe jeg gjorde da jeg var liten.. hihi). Vi er og kommer alltid til å være bestevenner.
Vi finner alltid på noe morsomt sammen - aldri kjedelig med deg, jenta mi.
Jeg kan alltid være meg selv rundt deg, trenger aldri å tenke på hva du syns om meg og det jeg gjør, for jeg vet du liker meg akkurat som jeg er - og det er jeg utrolig glad i deg for. Du er en venn som alltid støtter meg, snill, dritpen, verdens beste og you name it. Du er alt for meg Line. Du må alltid vite at jeg støtter deg i alt; og du har meg så lenge du vil. Glad i deg! ;*



Søtaa!

Så utroooolig pen!!

1 kommentar:

Karoline sa...

Er kje så kjempe gla i å spille bildespill :P