9. feb. 2011

NEI, MILEY ?!?!?

Under Justin Biebers nye 3D-film ”Never Say Never”, kom mange kjendiser, bl.a Miley Cyrus.. Jeg bladde igjennom alle bildene av kjendisene som var der - gledet meg til å se hvilken fantastisk kjole Miley hadde valgt til denne premieren. Da jeg fikk se disse bildene, fikk jeg helt sjokk!!!




Hvordan kan en kjendis kle seg slikt ? Jeg bryr meg vanligvis ikke om hvordan andre kler seg, men ærlig talt Miley ? Du er et stilikon, sanger, skuespiller og kjendis, ikke en maler og kunstner. Og hvilken kjendis kler seg i en løs dongeribukse, med bare sandaler, fargerik (og ikke så fin) jakke, med en singlett som ikke passer i det hele tatt ? Skjønner ikke hva hun tenkte på...

- Hva syns dere om antrekket ?


4 kommentarer:

Stinepia sa...

Æææsj, helt enig Lisa det var et grusomt antrekk.

Kjempe bra blogg lisa, kan du ha en spørrerunde? Ikke for å mas :P

- Stinepia

Lisa Winsjansen Restad sa...

Stine:
Ja, helt enig. Forferdelig antrekk!
Har ikke tenkt å ha spørrerunde, nei! Men hvis du har spørsmål, kan du bare still spørsmålan i en kommentar, så kan æ svar på dæm i et innlegg :)

- Lisa WR

Hanna Vaage sa...

Ikke akkurat det fineste jeg har sett ;o

Anonym sa...

åh, ja Lisa helt enig med dæ, har sjett dæm og likt dæm ikke for å si det mildt...

klem kamilla<3

ABJM<3