22. feb. 2011

Morsom dag!

Nå sitter jeg bare å sløver i sofaen (fortsatt nattisen på..) og hører på The Voice.. Elsker vinterferie!!!
I dag skal på trening, deretter jentekveld, som jeg har sagt tidligere!
Skal foresten passe 2 hunder fra i morgen til lørdagen... Tror det kommer til å bli morsomt :)
Men jeg har jo ikke hund eller noe sånt selv, så ønske meg lykke til.
Snakk om å bable i vei da. Men tenkte bare å si at det kommer ikke flere innlegg i dag. (Tror i allefall i ikke det.)

- Har du vinterferie ?
- Har du hund ?


Random bilde, tatt i helgen! :)

3 kommentarer:

ElineJohanne sa...

Ja, jeg har vinterferie <3
og ja jeg har hund <3 Bitten <3

du får ha fortsatt en fin dag :))

Gunvor sa...

Nop, har ikke hund. Er redd for noen raser :S

Har heller ikke vinterferie, den har jeg i neste uke :D (Mohahahaaaa!)

Stinepia sa...

Ja, jeg har hund <3 Pia <3
og jeg har vinterferie ja, skal til Osen i dag.

- Og lykke til med å passe hundene Lisa :D