24. feb. 2011

My favorite song!...

Jeg har en favorittsang jeg har blitt helt hekta på i det siste...
Hører på den hver gang jeg har mulighet. Og så elsker jeg musikken i bakgrunn, spesielt gitarene :) Hihi. Og grunnen til at jeg blogger så tidlig - eller tidlig og tidlig. Klokken er jo 10 over 12 snart, men jeg og Line måttte jo våkne 09.45 får å gå tur med hundene. Fin morgentur (måtte plukke bæsj og greier). Vi våknet i allefall skikkelig etter det! :) Men kjempe kjempemorsomt å passe de søte hundene!

- Liker du sangen If I Had You ?
- Når våknet du denne morgenen ?





Måtte bare ta med dette bildet.. Følte meg litt som Adam Lambert her - han sminker jo seg nesten like mye som jeg har gjort her!..

2 kommentarer:

Stinepia sa...

Liker IKKE den sangen nei.. HIHi, men vi har forskjellige smaker, men liker noen sanger som er sån. Men ikke den. Kjeeeempe gla i deg LIsa, du er bare best. ABJM!! <3<3<3<3

Unknown sa...

Var ikke så verst den sangen der :)