15. feb. 2011

Hvordan få en rocka stil ?..

Fikk spørsmål om hvordan man får en rocka stil!
Har tenkt å vise dere hvordan jeg liker det, og hvordan jeg syns det er kult.
De tingene jeg viser nå er veldig svart - så du kan også kombinere det med litt andre ting også, for ikke å få det for emo og svart!
Bruk svarte og rocka ringer. Og det gjør at et hvert antrekk blir mer spennende!

Svart neglelakk er noe jeg alltid bruker, og er utrolig stilig!


Håret til Miley er ganske tilfeldig og "naturlig". Selv har jeg ekte krøller, og jeg børster håret kun etter at jeg har dusjet - utenom det så børster jeg ikke håret. Da får krøllene en mer naturlig look.










En kul skinnjakke er utrolig kult og rocka.. Piffer opp et hvert antrekk!



Converse!!! Kjempekult til alt :) Og spesielt hvis du vil være litt rocka!

Ingen kommentarer: