5. feb. 2011

Hårkur ???

Verdens beste hårkur har gått tom! :(
Jeg bruker hårkur ca en gang i uka, og syns det er veldig viktig å bruke det.
Jeg brukte en hårkur fra Redken, som jeg har brukt i lang tid. Jeg er utrolig fornøyd med den. Den gir verdens mest glansfulle hår, ingen floker og lukter utrolig godt! Vil anbefale den på det sterkeste.




Har veldig lyst til å kjøpe meg den igjen, men vet ikke om dere har noen hårkurer å anbefale ? Noen dere syns er bra ? Setter pris på om dere legger igjen en kommentar på bloggen, der dere skriver navn på kuren, og kanskje hvor den er kjøpt.

Jeg trenger, trenger, trenger kuuuuuuren!!!


Whoo, den er tom..!

3 kommentarer:

Stinepia sa...

Kule bilda :)

Vet it av nån hårkura nei, men du finn væl en hårkur som passe fint te dæ.

Kjempe fin blogg snuppa mi <3

Anonym sa...

Blir det nå konk for februar?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Ja, det kommer konk i februar. Er ikke så lenge til den kommen. Har et par premier klar, men mangler noen :)
Følg med, så kommer den snart!

- Lisa WR