15. feb. 2011

KONKURRANSE - FEBRUAR!!!

Da har jeg tenkt å ha en konkurranse her på bloggen igjen. Denne gangen har jeg tenkt å ha kun et enkelt spørsmål som dere må svare på...
Spørsmålet er: HVILKEN NORSK BY HADDE LADY GAGA KONSERT I, NYLIG ?

OG JEG MÅ BARE MINNE OM AT DERE MÅÅÅÅ HUSKE Å SKRIVE NAVN NÅR DERE MELDER DERE PÅ... ENTEN KAN DU SKRIVE DET I KOMMENTARFELTET ETTER SVARET DITT, ELLER SKRIV DET I NAVN/NETTADRESSE, SOM ER EN AV VALGKNAPPENE FØR DU PUBLISERER KOMMENTAREN.... OG JEG VIL OGSÅ MINNE OM AT DU IKKE KAN HA DATAHJERTE ETTER ELLER FØR NAVNET DITT. DA BLIR DET AUTOMATISK GJORT OM TIL ANONYM!!!


Vinneren får disse premiene!:

Lady Gaga CD - THE FAME MONSTER!

Kjempefine sølvfargede øreringer!



Sekk fra IDÈ. Sekken er sponset av IDÈ!!! Kan være kjekt å ha en slik sekk når du skal ut på tur i vinter :) Og jeg vil si tusen takk til IDÈ som sponset meg denne sekken som premie til bloggen min ;)

- Husk skriv navn!

- Hvilken Norsk by hadde Lady Gaga konsert i, nylig ?

27 kommentarer:

Anonym sa...

Hun var i Oslo Spektrum :)
Ingrid Kjøren

Anonym sa...

Ingvild fra Ørland:
den norske byen hun nettopp besøkte var Oslo.

Eline Johanne sa...

Lady gaga hadde nylig konsert i Oslo på Gardemoen den 15 okt. 2010

Anonym sa...

Lady Gaga holdte konsert i Oslo Spektrum :D Jeg var på konserten hennes, og den var råbra, beste konsert jeg har vært på <3

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym uten navn:
Du må skrive navn, hvis ikke vet jeg ikke hvem du er! Bare skriv en kommentar der du skriver navnet ditt, så er du med i konkurransen :)

- Lisa WR

Maiken B sa...

oslo spektrum :-)
btw: kanskje du bør ha sånn at ingen kan sje kommentaran andre har skrevve, så når konkuransen e ferdig kan du vis kommentaran på bloggen,siden æ kan ikke nå om lady gaga, haha, så æ så på ka dæm andran hadd skrevve æ.. haha! elske dæ! <3

Malin Anthonsen sa...

Lady Gaga hadd konsert i Oslo Spektrum ;*
Så det bli vel Oslooo <3

Synne sa...

Hun hadde konsert i Oslo.
<3<3<3<3

Malin H sa...

Lady Gaga hadde nylig konsert i Oslo Spektrum :)

Malin

Anonym sa...

Oslo :)
(oslo spektrum)

Lisa Winsjansen Restad sa...

ANONYM:
NAVN! Husk navn :)<3

- Lisa WR

Stinepia sa...

Oslo!


- Stinepia

MaikenL sa...

Oslo spektrum ;))
Hehe, håpe æ vinn no ! <33

Anonym sa...

Hun var i Oslo spektrum :-D

Altså Oslo :D

- May Tove

Nina R sa...

Oslo :D

Anonym sa...

lady gaga hadde konsert nylig i oslo spektrum

-KAMILLA

Guro K sa...

Hun hadde konsert i Oslo :D

Anonym sa...

lady gaga had konsært i oslo spæktrum, nyli :-)

snakke på trøndersk æ :-)

Gunhild sa...

Lady GaGa hadde konsert i Oslo. -Gunhild Lund Bjørnås

Sofie sa...

Oslo spektrum :)

Malene! sa...

Lady gaga hadde konsert i Oslo (Oslo spektrum)

digg premie ;-)

Anonym sa...

Lady GaGa hadde konsert i Oslo i fjor :)
- Kari N

Janicke Myran sa...

Oslo spektrum

Anonym sa...

Mette <3

Oslo <33
hadde lyst til å dra på den, men kunne ikke :(
G.i.d Lisa <33

Anonym sa...

Oslo Spektrum : )
Ingrid Syrstad Engen!

Marte sa...

Oslo:)

Mia sa...

Oslo :)