28. feb. 2011

A little update...

Tenkte bare å komme med en liten oppdatering fra denne dagen, og hva jeg ska gjøre resten av dagen.
Som regel hater jeg mandager. For det første: du har nettopp hatt helg, og kunne sove så lenge du ville - men så er det tilbake til skolen og tidlige morgener. For det andre: jeg hater fagene vi har på mandager. Men i dag syns jeg det gikk ganske fort (eller - det gikk ikke så fort å komme seg opp fra senga da...). i de 2 siste timene fikk vi se VM på storskjerm! Litt morsomt å gjøre noe annet, og spesielt når Marit Bjørgen kommer å tar GULL. Perfekt :)

Senere i dag skal jeg hjemme hos farmor og bestefar for å vaske litt.. Ville så gjerne tjene inn litt penger til Oslo-turen i neste uke.. (Å fy flate så fort tiden går - huske så godt da jeg sa til dere at jeg nettopp hadde kjøpt billetter og slikt)
Men jeg tror dessverre ikke det blir mer blogging i dag!

- Hva syns du om mandager ?
- Flere enn meg som ska til Oslo på Taylor Swift-konsert ?

Ups, det ble ganske mye tekst i dette innlegget så jeg! Hadde så mye å bable om :)


2 kommentarer:

Guro K sa...

Åhh, heldi : )

Koos dokker masse i Oslo! Good Tuur ! Ælske dæ <3

Maiken JD sa...

Ah, mandaga=Boringgg!
OMG, glædingssss ;)))))<3333

Lovyaaa babe!! ;**