21. feb. 2011

Hallo, jeg lever!!! ??

Ja, hallo dere.. Lenge siden sist!!
Rett på sak; jeg har nemlig vært på Røros i helgen - rettere sagt Os. Der er det null (da mener jeg null) tilgang til internett og alt det der... - derfor ingen blogging!
MEN, mamma har tatt en masse bilder fra turen, som kommer ut senere. Ikke i dag, ikke i morgen, men i løpet av uken!
Skal nemlig på jentekveld til May Tove i morgen. Noe som kommer til å bli utrolig morsomt :) Tar med kameraet, så da kommer det ville bilder senere... VILLE!

- Meldt deg på konkurransen min ? Hvis ikke kan du gjøre det på konkurranseinnlegget noen innlegg nedenfor!


Meg, Malin og May Tove!


Je je - sommerbilde - badet - kul sminke ??


Dere er virkelig de beste beste beste jentene :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah! Kjempefin sminke <3

Bæste sommer`n ! <3

- May Tove

- www.mayt.blogg.no

Maiken JD sa...

Heheh, savne sommer'n! <33
gla i dæ søta;*

Lisa Winsjansen Restad sa...

Aww, superglad i dokker begge to! Dokk ane ikke korr my dokk betyr for mæ <3 Love ya! ;**

- Lisa WR

Kristine/xxbamsemoms sa...

Hei:) Var du på Rørosmartnan på lørdag?jeg bor på Røros:)

Kristine/xxbamsemoms:)