8. feb. 2011

Baby, I Just Wanna Dance, I Don't Really Care!

"Who's that chick" - elsker sangen!
I dag skal jeg ikke stort annet enn trening og øving. Ei uke siden jeg har trent nå. Jeg var jo syk sist gang vi hadde trening, så kjenner jeg er gal etter litt håndball.
Men før jeg skal på trening (og etter, by the way) så må jeg øve. Jeg kan jo sangen og alt det der - men bedre å være på den sikre siden. (ha ha)

På skolen i dag hadde vi dans. Og dansetimene er det jeg og Malin som står for. Vi driver nemlig å øver til sangen Dinosaur av Ke$ha. Blir bra :)

- Liker du håndball ?
- Hørt sangen Dinosaur ?

(Meningen at bilde skal være opp ned..)













5 kommentarer:

Karoline sa...

Fine bilder :)

Synne sa...

hehe, jeg hører faktisk på "Who's that chick" akkurat nå:D <3

Hanna Vaage sa...

Så fine bilder av deg! Du har nydelig hår :)

-Har ikke hørt dinosaur, men skal søke den opp på youtube nå ; )

Lisa Winsjansen Restad sa...

Hanna:D
Tusen takk <3 Elsker håret ditt også :)
Taaaakk for kommentaren <333

- Lisa WR

Anonym sa...

Hihi^^ Heia Danseteam b :-D