26. feb. 2011

I Love Jeans

Det er sikkert ikke bare jeg som elsker jeans !?!
Før jul kjøpte jeg meg ei kjempefin bukse/jeans på Bik Bok. Og nå i forrige uke, så fant jeg plutselig ut at den hadde revnet foran.
Og til jul så fikk jeg en ganske lik bukse/jeans, som også var fra Bik Bok. For 3 uker siden revnet den også...
Så i dag dro jeg til Bik Bok for å få tak i 2 nye. (Jeg fikk byttet i 2 nye..) Jeg valgte en likens som den jeg hadde fra før, og så kjøpte jeg en som var litt lysere :)
Syns personlig at jeansene fra Bik Bok er de fineste, og ikke minst så er de super duper gode å gå i...
Det er dongeri, men det er også veldig mye stretch (eller hvordan det skrives) i de. Og jeg liker best at buksene er stramme, og da er det veldig vanskelig å gå i de hvis det ikke er stretch. Derfor syns jeg har Bik Bok-buksene er de beste!

- Har du bukse fra Bik Bok ? ... i såfall; hva syns du om de ?
- Bukse/jeans VS "godbukse" ?

(Den lyseste av dem...) Denne buksa var utrolig fin på.



Den mørkesten har sikkert mange sett på meg før; derfor gadd jeg ikke å ta flere bilder av den :)

1 kommentar:

Stinepia sa...

Jeans var kul!!
Ønske dæm mæ æ :)

ABJM :*