3. feb. 2011

I Want Summer!

Herlighet så kjedelig det er å være syk...
Bare ligg som et slakt på sofaen, og sitte å se verdens dårligste tv-program på tv'n. Men jeg er bra igjen nå da..
Litt rart at jeg sier dette - men jeg gleder meg faktisk litt til å komme tilbake på skolen. Fredager på skolen er jo ikke så ille.
Men noe jeg vil ha enda mer enn skolen (hahhaha), er SOMMER!! Savner det så utrolig mye akkurat nå.
Siden jeg fortsatt går i nattisen, ikke børstet håret på lenge, no make up og alt det der, gadd jeg ikke å ta bilder av meg (til dagens outfit osv...), men tenkte å legge ut den ultimate sommeroutfiten.

- Savner du sommer ?









Disse herlige skoene skal jeg kjøpe meg til sommeren! Gleeeder meg til å spradle rundt i disse.. Hihi!

6 kommentarer:

ElineJohanne sa...

Ja jeg savner sommer! Sommer er beste årstiden!

Svane dæ søta <3 må møtes engang ; *

Anonym sa...

Sommer er best! Jeg har den bikbok tskjorta:)

<3Kristine

Lisa Winsjansen Restad sa...

Kristine:
Så kult! Ønsker meg den veldig jeg og :) Har du blogg ?

- Lisa WR

Anonym sa...

D e fimfestival imrra! <3 glæde mæ te å møt dæ igjæn BJM ! har savna dæ sånn! <3

- May Tove <3

Anonym sa...

Ja, sorry, det ble no tull med navnegreia...:)
Det var ikke meninga og være anonym:p
Bloggen min er: http://xbamsemoms.blogg.no, den er bloggen til meg og tre av bestevenninene mine:D Håper du vil ta en titt innpå:)
<3Kristine

Anonym sa...

Savne sommeren, tia på beste campingen!
Glædings te sommeren 2011 :D:D
Savne dæ <3