28. apr. 2011

William and Kate!

Nå er det bare en dag igjen til Kate og William gifter seg.
Har tenkt å se bryllupet på TV, og det gleder jeg meg til - tror det kommer til å bli spennende!
Men i påska så gikk filmen "William and Kate" på tv'n. Det er en film laget om hvordan de to møttes, og hvordan livet forandret seg. Jeg syns det er den beste filmen jeg har sett noen gang. Den er liksom ikke en typisk kongefilm - om det er det jeg skal kalle det.. Du kan jo sjekke ut bildene og traileren av filmen :) Og hvis du vet av en plass der jeg kan få kjøpt filmen - TIPSE MEG!!!

- Har du sett filmen ?
- Skal du se bryllupet ?




Se så søte de er sammen da!!!






Til venstre er de som spiller William and Kate i filmen, og til høyre er de "ekte". (haha)




VERDENS BESTE FILM!

1 kommentar:

Renete sa...

Har ikke sett filmen, men traileren ser bra ut!! Forresten, vis å bryllupet på skolen idag, å det var så fint! eheh, måtte bare si det! Kommentere tilbake? :-)