13. apr. 2011

Vi 4 for alltid

Meg, Maiken L, Maiken B og Malin!

Maiken og meg. Er utrolig glad i deg, Maiken!

Dere er de beste jentene... Sykt heldig som har dere :)

Aw, du er så utrolig søt.

Har virkelig ikke ord; du er så søt, snill, pen, bra humor og alt jeg kan ønske meg i en person.

SÅ SØTE DERE ER... Jeg er så utrolig glad i dere, og det må dere vite. Jeg har det alltid så morsomt når jeg er i med dere, og vi finner alltid på noe.

Hjeeeerteee!


//PS, bildene er lånt bra Maiken B sin blogg. :) Takk for bildene, jenta mi!



2 kommentarer:

FOREVER ME AND YOU sa...

OMG, rørt assa JM <33 Du e utroli og det e dokker alle sammen. Dokker stille opp for mæ og du/dokker på vit at æ stille tebake! <33 ILOVEYOUUU ;** peningan mine ! ;** <3
forever me and youu <3333

Karoline sa...

Fine bilder :)