6. apr. 2011

Vær Dæ Sjøl

"Vær Dæ Sjøl", er navnet på den sangen jeg var å spilte inn i går. Skal nedover i dag også, for å få spilt inn et par andre! Gidder ikke å ta med kameraet denne gangen, tok jo bilder i går - så tenkte dere kunne få se de :)

- Husk å stille meg spørsmål om du lurer på noe. Det kan du gjøre HER. Avslutter spørrerunden snart!


Jeg har faktisk rap med i sangen! Følte bare for å ha på hetta når jeg rappet! Vel, rappet og rappet, vet vel ikke om det er det jeg er flinkest til. :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kult!(Y)
Glæde mæ te å hør sangen da!
Du e så flink te å syng du, så rapping e ikke nå problem;;

Glad i dæ jentami<3
Ingrid

ragnhild fredrikke skjelbred sa...

jeg hørt på den sangvideoen du la ut. Når du sang på MGP, men det funket ikke å kommentere i det innlegget.

Men du sang veldig bra og kjempefin sang!! :D