27. apr. 2011

JENTA MI, MAIKEN!

Haha, ja dere, i dag er det enda ei herlig jente som har bursdag. Denne gangen Maiken-søta!
Lik som i går har jeg tenkt å skrive noe :)

Maiken - du er ei fantastisk jente, som jeg er utrolig glad i.
Vi har opplevd utrolig mye sammen, og det håper jeg virkelig vi fortsatt kommer til å gjøre.
Hver gang jeg er sammen med deg, kan jeg alltid være meg selv, for jeg vet at du liker akkurat den jeg er! Og jeg vet at du vet at du også kan være deg selv 100% ved meg.

Du er er så ubeskrivelig pen!
Du er alt jeg kan ønske meg i en venn - det er vel derfor vi er bestevenner også, jenta mi!
Og så vil jeg bare si gratulerer så mye mye mye med dagen. Jeg er utrolig glad i deg, og det vet du.
Finaste jenta på jord! ;-)







1 kommentar:

Maiken JD sa...

JNETAMIII!!!!! TUUUSENTAAK!!! æ elskedææ over alt på jord og selvfølgelig ska vi få opplev my mer sammen <33 du betyr så my og det vet æ at du vet ;** aldri vært sånn uvænna bare små diskusjona, men alltid ordna opp igjen fordi vi ikke villa vær uvænna ;** finj allti på nåkka og e oss sjøl uansett!!! Du e så utrolig pen og fantastisk snill så det går ikke an å ikke vær vænn me dæ <33
STOOOOR klem fra jentadi no og for alltid !!