10. apr. 2011

Topp 5 parfymer

Da har jeg tenkt å ha "Topp 5 parfymer". Jeg kommer til å legge ut bilder av parfymene + skrive litt om hver av dem. Følte liksom for å gjøre noe annet på bloggen - istede for outfits, dette er hva jeg har gjort i dag, osv osv... - Har du noen av disse parfymene ? .... i så fall, hvem syns du er best ?

1. PUMA ANIMAGICAL: lukter utrolig godt, og det er derfor den ligger på førsteplass. Lukta varer lenge, noe som er superbra - da får jeg jo kjenne på den herlige lukten hele dagen! Og det beste med denne er at det koster kun 110 kr. Og det er jo kjempebillig for en parfyme. ++ den fine flasken er ikke akkurat et minus den heller...



2. Britney Spears Midnight Fantasy er så utrolig god og perfekt. Lukta er søt som sukker og varer lenge. Den er helt klart like god som Puma. Men det som trekker den litt ned er prisen. Den største flaska (altså den jeg har) koster ca 459 kroner - noe som er utrolig dyrt! Men egentlig er den verd hvert øre...



3. Britney Spears Curious er vidunderlig. Den lukter utrolig godt! Den har en lukt som er veldig spesiell, og som jeg aldri har luktet lignende på før. Det som trekker litt ned er at ikke lukten varer så lenge - den forsvinner ganske kjapt... MEN så er det jo den vidunderlig søte flaska. Den er jo bare til å spise opp!



4. Have Fun fra H&M-kolleksjonen. Denne parfymen minner meg veldig om sommer (på lukta). Og det er jo et stort pluss når jeg elsker sommeren slik jeg gjør. Den koster kun 39,50, og kan kjøpes på H&M. Så denne anbefaler jeg virkelig.



5. So...? kiss me er en veldig god parfyme. Lukter ganske godt, men kan være litt i det sterkeste laget. Dessverre er flasken ganske liten - men kan vel hende den skal være slik siden den er så sterk. Jeg er faktisk ikke så sikker på hvor du får kjøpt den; fikk den med i Julia da jeg skulle starte å abonnere. Men om du finner den på en vanlig butikk, bør du kjøpe den. Er veldig spesiell lukt på den.

3 kommentarer:

Maria sa...

Den siste parfymen har jeg og den er kjempe god :D
Det er lenge siden jeg kjøpte den, kjøpte den på Cubus men har ikke sett den der lenger :( Men den blir ikke fort tom da :)

Anonym sa...

Den første parfymen alså "Puma" hvor har du kjøpt den? :)

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:

Kjøpt på cubus! 100 kroner eller noe ? :)

- Lisa WR