29. apr. 2011

THE BEST DAY!

Joho, dette har vært den beste dagen på lenge.
Rett etter skolen dro jeg og May Tove hjem til henne, spiste litt, så på bryllupet (aww, det var så fint) - så tok vi bussen til City Syd (Trondheim).
Vi fikk kjøpt en kjempefin gave til Ingrid. Som foresten har bursdag i dag! Grattis jenta mi :) Skal i bursdag til henne i morgen - tar med kameraet, så det kommer vel bilder.
Ellers så har vi ledd veldig mye. Veldig mye. Spist is, kjøpt et par ting, ledd igjen, og alt. Jeg har det så utrolig morsomt sammen med deg, May Tove!

Ja ja! Så må jeg fortelle litt om hvor smart jeg og May Tove er: vi skulle ta bussen som gikk klokken halv 6, så vi gikk fra City Syd klokken ti på halv, men da klokken var kvart på (ble mange klokkeslett nå) kom jo aldri bussen, så vi ventet til neste buss kom - men den kom heller ikke. Og da fant vi ut at vi satte på feil bussholdeplass! SMARTE BLONDINER! (vel, ingen av oss er vel egentlig blond. Innvendig, men ikke utvendig.)

- Har dette med bussen skjedd hos deg før ?


Et ord: galinger.



Haha, søtaa May Tove!











Jeg sa til May Tove " Okei, da smiler vi ordentlig da." May Tove "Ja, okei". Og vi smilte, helt til bilde skulle taes; da måtte jo May Tove absolutt gjøre seg til ;-)


Og så skulle jeg gjøre sånn dere "øyeting" som jeg kaller det. Og så kom May Tove-linselus!


Blæk May Tove, enn at du liker kaviar. Haha, søting.


Hmm, gjett hva vi kjøpte daaa ?

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHHAHH! vi e så smart! <3 Ælske dæ sånn ;*<3 Bæøste dagen på LÆÆÆNG!<3

- May Tove<3