26. apr. 2011

GURO KREGNES!

I dag har verdens beste Guro bursdag. Hun blir 13 år!
Jeg ville bare skive et par ting om og til deg i dette innlegget.
Kan vel bare starte med å si at du er ei fantastisk jente - jeg har det alltid morsomt med deg.
Du er søt, snill, pen, omtenksom, fantastisk, best, jentami, fineste på jord og alt! Jeg er så utrolig glad for å få bli kjent med deg.

Jeg husker spesielt godt første gang jeg møtte deg - jeg hadde nettopp flyttet, og vi var på besøk hos Christina. Jeg husker at det klikket helt med en gang, alt ble så naturlig, og vi bare snakket og snakket sammen. Etter den tid har vi vært bestevenner på det sterkeste; tross for et par krangler - men hvem kommer igjennom et vennskap uten en krangel eller to ?

Og jeg vil bare si at jeg er utrolig glad i deg, og du betyr masse masse! Fineste jenta mii!

- Gratuler henne!.. ;-)



1 kommentar:

Guro K sa...

Aww ^^ Herrgud! Tuusen Takk <3

Ælske dæ bestevenninna mii <3 ;*