15. apr. 2011

KONKURRANSE - APRIL

NY KONKURRANSE - APRIL! VINN KJEMPEFLOTTE PREMIER!! Jepp, du hørte riktig! Da har jeg satt i gang enda en konkurranse.
Premiene er sponset av WOW - og de er helt supre. Har faktisk den ene cardiganen selv. Brukte den i musikkvideoen min som du kan se til høyre på bloggen her. :) (bare at jeg har den i blå da.. )
Og det eneste du trenger å gjøre er å svare på dette enkle spørsmålet : Hva er ditt beste påskeminne ?
Enkelt og greit! - Så det her er alt du trenger å gjøre: svar på spørsmålet i en kommentar - OG HUSK Å SKRIV NAVN!! Vær så snill - husk det!, og fristen er tirsdag 26.mai.

- MELD DEG PÅ!!!


Denne supersøte cardiganen kan du være så heldig å vinne ++..

... denne superkule og herlige buksa.

Begge tingene passer jo perfekt til sommeren!!


18 kommentarer:

Lise Nilsen sa...

Mitt beste påskeminne må ha vært i fjor. Da mamma og pappa fortsatt var gift og vi ikke hadde selgt camping vogna vår! det var så koselig, vi dro på ski-turer, så filmer osv.. Det var den beste påska jeg har hatt! : - )

hahaha, sært å skriv bokmål -.-
<3 lise

Anonym sa...

mitt påske minne er da tante ungen min kom hjem og vi hadde kjempe gøy sammen,, glemmer aldri den påsken, vi sto opp klokken åtte på påskeaften å lettet etter påske egg<33
navn: Ingvild

Anonym sa...

METTE PÅ VÅBERG(L)

Mitt beste påske minne var da jeg og min familie var på hytta hos en venninne, og vi gikk opp på fjellet og nesten blest ned (L)(L)

Maiken B sa...

Mitt beste påskeminne va da bestefar fortsatt va frisk og ikke satt i rullestol! alt var så mye bedre da. Vi gikk på fjellet hver dag,tok med oss sjokolade og mat! så husker jeg den påsken vi skulle stå på ski neover en bakke, og bestefar datt med rompa føst i snøen. Det var så bra den påska. Vi spise påskeegg, vi dro på fjellet, vi var samlet hele familien og hadde det kjempe bra hele den påska, var vel for 2 år siden?
savner det.
- Maiken Bakke

Srine Elise sa...

Hva er mitt er var vel når mamma og pappa fortsatt var sammen. Vi dro på fjellet med noen venner av mamma og pappa. Mamma og pappa gikk på ski og jeg satt bak pappa i en pulk. Når vi kom fram lekte vi oss i snøen. Spiste sjokolade og påskeegg. Det er ca 9år siden mamma og pappa slo opp

- Stine Elise

Anonym sa...

Mitt beste påskeminne var for 2 år siden. Da feiret vi bursdagen til lillebroren min på hytta, og tror vi var 4 familier som bodde der. Ordna sånn geletog, kaker og god mat. Var utrolig trangt, men veldig koselig å tilbringe uken med tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre! Hver kveld spilte vi kort, brettspill og quiz og på dagtid gikk vi på fjellet, kjørte slalom og rente ned bakkene. Glemmer ikke den påska med herlige personer rundt meg!:-)
Fra Ingrid Engen<3

Detta sa...

Mitt beste påskeminne var den påska i fjord. På den nye campingen, med familien og nye venner :) Håper jeg kan få oppleve en slik en i år også :)

- Renete

Karoline sa...

Mitt bestepåske minne var for et par år siden. Vi gjekk på ski på fjelle. De e altid kosle, å vere ute ein heil dag å gå på ski å berre vere me familien. De gøre på til påska :P

Gunvor sa...

Mitt beste påskeminne er da vi bodde i ei lita hytte å gikk på skitur hver dag. Når vi kom tilbake til hytta at bygde vi en 3 meter lang snømann, kjempekoslig<3

Klem Gunvor

Benedicte E O sa...

Ett minne jeg husker veldig fra påsken er at jeg og familien min var på hotel alexandra å spiste og bada;-) det var bare kos <3

silje sa...

det var da jeg var liten og jeg var til farfaren min med søskenbarna mine vi fant masse påskeegg i snøen og vi så noen ører som stakk opp i bakken så vi gikk opp bakken men da vi kom opp var han borte jeg husker at vi gikk inn og spiste oppp allt godteriet i påske eggene og da vi gikk ut igjen lå det 3 kinder egg i snøen:)

Anonym sa...

Mitt beste påskeminne er da jeg var på hytta til Bestemor og Bestefar sammen med søskenbarnet mitt. Vi gikk på ski hver dag,og at vi ble så slitne, så når vi kom inn på kvelden så lagde tante kakao og påskeegg til oss åsså spilte vi masse spill :-D sånn var nesten hver dag i hele påska :D <3 Bæste Påska, går ikke an å glæm den :D<3
- May Tove :D

Andrea Nystuen sa...

mitt beste påske minne må være i fjor på våberg, da jeg var emed alle mine gode venner, og familie :D
-Andrea Nystuen

Anonym sa...

mitt beste påskeminne tror jeg var den gangen da jeg var med pappa å familien på hytta, vi hadde sol å fin vær, alle hadde det koselig å vi hadde med dem to små hundene. vi satt ut på dagen å var inn å så tv å kosa oss med masse godteri <3

<3 anniken <3

Frida Gården sa...

Mitt beste påskeminne var i fjor da jeg, broren min og tantebarna lette etter påskeegg og hu minsta fant dem. Hu va så stolt. Verste av alt va at dem va skikkelig godt gjømt. :)

Malene N sa...

Mitt beste påskeminne var ifjor da meg og familien min var i Spania i en uke! Der koste vi oss i 16+ grader, handlet mye, spiste SUPERGOD mat på resturant og så oss rundt i byer og slikt!
Dette er mitt beste påskeminne fordi det var utrolig kjekt og jeg elsker utlandet - spessielt Spania!

Utrolig herlige premier!

- Malene! <3

Maiken JD sa...

JD !! <33
Beste påskeminne mitt må nok ha vært for tre år siden, da vi var fire på hytta og fikk besøk av tante som vi møter bare en gang i året, og bare spilte lude og kort hver kveld. Gikk på ski og slalom hver dag. Ingen stress bare chill og ikke noe krangling elr noe bare kos! <3

LOVEYOU JM <3
-Maiken L JD

Tonje Claussen sa...

Mitt beste påske minne må være da vi var på hytta til beste mor og bestefar de jeg var liten. Vi grilla og spillte kort. Det er påske deg<44