25. apr. 2011

Finfin påske!

For en fantastisk fin påske.
Selv om ikke været har vært så fint før de 3-4 siste dagene, har jeg uansett gjort utrolig mye morsomt.
Jeg har vært en del med Melissa de første dagene, men de dro ganske tidlig - så det ble ikke så mye tid :(
Maiken, Ingrid og jeg har vært en tur i bassenget i Oppdal-sentrum. Der koste vi oss lenge. Vi bada og vi lo masse!!! Kjempebra dag!
Og fra torsdagen til lørdagen var jeg masse sammen med Endrè og Andreas. Har ikke møtt de på lenge lenge, så det var utrolig morsomt å få være med de igjen. Vi var masse på trampolina, kikket på TV i TV-stua, spilte kort - you name it! :)

Og ikke minst så har jeg gått en del på ski. Vi gikk litt oppi lia (om det er det jeg skal kalle det...), og alle i familien har fått veldig mye farge på ansiktet - og det er BRA!!! hihi :)

- Har du blitt brun i påska ?





Meg og Melissa!






Ut på tur, aldri sur! (vel, jeg skal ikke si jeg alltid var like glad...)








Og så var det bowling for alle penga... Jeg, mamma, pappa, Linus, Endrè, Andreas og faren til gutta var også med å spilte. Det var utroooooolig morsomt :)







Sjokoladeegg, med hvitt skall utenpå.


4 kommentarer:

Maiken JD sa...

Ah, bassenget va bare dritt bra ;*
Vart en fin påske te oss og :D
ælskedæææ! <333

-Maiken L <3

Karoline sa...

Ja litt :P

Melissa sa...

Bildet av deg og meg va bra da.

HAHA
<3

ElineJohanne sa...

blitt brun ja! lå å sola mæ på plattingen på våberg i bare trusa å bh i 27-30 grader, love it <3<3