27. apr. 2011

Vinneren av konkurransen....

Da har jeg trekt vinner, dere...
Jeg bruker en spesiell nettside for å få trekt vinner, slik at det blir rettferdig.
For at alle skal vite at jeg har gjort det rett, tok jeg et lite bilde av hvordan jeg gjorde det :)



VINNEREN ER ANNIKEN...
Alt du trenger å gjøre, er å skrive adressen din og HVILKEN STØRRELSE du vil ha i klærne, i en kommentar. Jeg skal IKKE publisere kommentaren, slik at andre kan se den.
Grunnen til at jeg trenger adressen din, er fordi jeg skal sende premien til deg (som du sikkert skjønte)
Jeg setter stor pris på om du melder deg så fort som mulig. (haha, høres ut som om du har gjort noe galt - siden du skal "melde deg".. hihi)

2 kommentarer:

Malene sa...

grattis til hun! :-)

Malin Anthonsen sa...

gratulerer te huu :)
- kjempeglad i dæ Lisa! <3