10. apr. 2011

Vært på kunstgressbanen med di beste

Da har jeg nettopp kommet inn. Har vært på kunstgressbanen sammen med Malin, Maiken L, Stine SB, Emilie, Ørjan, Håvard, Andreas og Jean.
Har vært kjempekos! :)
Fotball er vel ikke akkurat min greie, men var morsomt med alle de herlige folka!

- Har du kunstgressbane nær hvor du bor ?








OG SÅ HAR JEG NOE SUPERVIKTIG Å FORTELLE!!!!

Jeg snakket med Malene på msn i stad, da hun plutselig skrev "se på bloggen min".. Og da jeg kom opp på bloggen, så jeg plutselig at jeg hadde vunnet konkurransen hun har hatt for litt siden. Og jeg ble jo superglad og hoppet i taket. Har jo aldri vunnet en konkurranse før :)
Jeg vil bare si tusen tusen tusen takk til Malene <3 Du er den beste!



SE HVA JEG VANT DA!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ikke vunnet en konkuranse før? MGPjr, eller du vant jo ikke, men du kom med som de 10 finalistene og det er jo en premie i seg selv:)

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Nei har ikke vunnet en slik konkurranse før. Men jeg er HELT enig med deg - bare det å få være med på MGPjr 2009 var en KJEMPESTOR premie :) Er kjempeglad jeg fikk den muligheten <3

- Lisa WR