28. apr. 2011

Outfit og besøk av Maiken.

Nå har jeg Maiken på besøk (som dere sikkert skjønte ut i fra overskriften). Egentlig er det ikke vær til å sitte inne på pc'n, men men. Tenkte jeg bare måtte gi en lyd i fra meg her på bloggen, før jeg stikker ut.

Har også tenkt å komme med de siste svarene på spørsmålsrunden - er ikke så mange, men alle skal jo svares allikevel. Svarer foresten ikke på video denne gangen, svarer "tekstlig", om det er det jeg skal kalle det...

- Hva er planene dine for dagen ?


Genser - Bik Bok, T-skjorte - Cubus, bukse - Bik Bok, sko - Converse, ringer - Bik Bok.





På dette bildet tar jeg vekk "spindelvev". I allefall var det det jeg trodde det var. Noe som egentlig viste seg å være et hår (?)




Her har jeg virkelig ingen anelse om hva jeg holder på med. Bare snikfotograf Maiken som tok et sprøtt bilde.



Ingen kommentarer: