13. juni 2011

Svar på leserspørsmål..

Jeg har fått et par spørsmål som jeg har tenkt å svare på! Har vel svart på et par av de i en kommentar; men kan vel like gjerne skrive svarene her også!
Og så vil jeg si til dere alle at det er forsatt bare å spørre spørsmål. Jeg svarer i innlegg "jevnlig" - eller når jeg syns det har kommet nok spørsmål til å lage et innlegg om det.
Lets roll on (okeii ?)

Hvilke blogger leser du ? - jeg leser mange blogger. Men de jeg er innom flere ganger er:

* Ragnhild Fredrikke
* Celine
* Daily Bieber
* Andrea
* Line og Camilla
(bare trykk på navnene)


Stilen din virker VELDIG inspirert av Miley Cyrus. Er den det ? - Miley er forbildet mitt, og jeg liker stilen hennes veldig godt. Den kan være veldig avslappet - noe jeg til tider er, og den kan være veldig rocka - som jeg også kan være til tider (på scenen altså. Jeg går liksom ikke rundt "Rock is my wooooorld".. Haha tulla ;-) Noen ganger prøver jeg og kopiere stilen til Miley. Men som regel prøver jeg å finne min egen stil. Bla bla bla bla..




LOVE!!



Skal du begynne på ungdomsskolen til høsten ? - Ja, jeg skal begynne på ungdomsskolen til høsten. Gleder meg veldig ;-)


Hei Lisa. Kan du ha et innlegg på engelsk hvis det går ? - mmm, kanskje... Er ikke noe jeg har tenkt å gjøre enda. Men kjeder jeg meg veldig, så kanskje! Kan jo være fint med et litt annerledes innlegg - og da er jo et engelsk innlegg et godt forslag.


Når skal du ta av reguleringen ? - Jeg vet ikke helt enda. Har hatt den på i et år allerede, og regner med jeg skal ha den minst et år til. Kanskje mer, kanskje mindre. Aner ikke...


Haha, verdens mest latterligste bilde.. Ble tatt da jeg tok på reguleringen. FAKE A SMILE!

Ingen kommentarer: