15. juni 2011

Mini-konserter!

I dag, i morgen, og på fredagen skal jeg ha opptredener på Rådhuset i forbindelse med at ALIVE skal ha sine årlige, store danseshow.. Jeg skal være pauseunderholder - noe jeg gleder meg til.
Mini-konsertene skal være ute, og jeg skal synge 3 sanger. Det blir vel ikke mye blogging framover pga disse. Men jeg skal jo selvfølgelig komme med noen. ;-)
Etter opptredenen i dag skal jeg til Peter. Han skal hjelpe meg med å øve til den store samfunsfagprøven vi skal ha i morgen. Ååå, som jeg gruer meg - skal kunne neste alle landene og hovedstadene i hele verden. HJELP!

Men nå er det på tide å varme opp skikkelig, så Adiòs!





Lækkert! Smakhe gått (Mr.melk)

2 kommentarer:

Ingvild fra Ørland sa...

Lykke til på prøven Lisa<3
hovestader i verden;
Tyskland= Berlin
Norge= Oslo
som sagt lykke til søta<3

Anonym sa...

Æ kjem på konserten!<3
Lykke te jentami!;*
ingridengen