16. juni 2011

#16062011

Elsker været ute nå! Helt fantastisk!! Men har ikke tenkt å snakke om været, det har jeg gjort så mange ganger før ;-)

Prøven i dag gikk veldig bra - tror jeg ? Fikk øvd såpass mye i går kveld at jeg ikke var nervøs eller noe før prøven. Nå gjelder det bare å se resultatet - lurer virkelig på hva jeg får... Det var foresten den siste prøven før sommerferien, og den siste prøven på barneskolen og i 7. HERLIG!
Og så skal jeg jo ha minikonsert i dag igjen. Starter vel i halv 8-tiden! Syns virkelig det er kjempemorsomt å få opptre så mye som jeg gjør! :) Elsker det!
Her kommer dagens outfit foresten...

- Har dere mange prøver igjen før skoleslutt ?






Veldig dårlig kvalitet, siden jeg ikke har på blitsen :/










Genser - Bik Bok, bukse - Only, klokke - Friis & Company, ringer - Bik Bok.








Ingen kommentarer: