24. juni 2011

Bilder fra avslutninga - Del 1





Min lærer Berit!



Og min andre lærer Odd Arne!












Guro som er "elevrådspresident" (om jeg skal kalde det det) snakket om alt det fine vi har fått opplevd her på barneskolen!







Meg og Peter. Vi var foresten "programledere" for showet.




Haha, digg bilde! Meg og Jean ;-)








Meg og Håvard!








Meg og Andreas!








Meg og Vebjørn!










Og så jeg og mine kjære søte bestevenn Maiken!! Elsker deg.






De neste bildene nedenfor her er fra MALIN sin blogg.






(fv) Guro, Malin, Natalie og Emilie! De hadde kledd seg ut for å danse til Grease.














Jeg må bare le! Vi var 6 jenter som hadde laget en egen jentegruppe vi kalte "Hottie Tottie Vitjonga". Vi hadde laget en annen tekst til Haba Haba. Utrolig morsomt!










Og Peter, som er verdens mest geniale fyr; hadde funnet på at vi skulle lage masker av alle lærerne våre, og de som vi er mest kjent med på skolen. Vi hadde på oss maskene, og danset villt! ;-) Dere skulle sett ansiktene til lærerne - for de visste ingenting om dette! SUPRISE! Det er foresten jeg som er hun med svarte kjolen, og hendene ut :)

3 kommentarer:

ragnhild fredrikke skjelbred sa...

sv; hmm, det var rart. Designet mitt ser veldig rart ut i explorer, så anbefaler å bruke chrome, safari eller firefox. Jeg bruker Chrome for tiden, men åpnet innlegget i explorer bare for å teste og innlegget og bildene vistes der til meg :-) så jeg regner med at det er noe feil med nettleseren din på akkurat det innlegget :-D

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ragnhild:

Okei! Håper det går seg til da ;-)

- Lisa WR

Maiken JD sa...

åhhh!!! det va så trist ;( men det va dritt arti og da <3

elskedææåå bestejentamii ;*