28. juni 2011

Spørsmål!

Som noen av dere sikkert har fått med dere, har jeg startet med leserspørsmål. Det er vel egentlig så enkelt som at dere spør de spørsmålene dere vil i en kommentar, så svarer jeg i et innlegg. Jeg svarer ikke på et og et spørsmål, men flere av de spørsmålene som har kommet inn. Jeg ville egentlig bare minne dere på det. Så nå håper jeg dere spør om de spørsmålene dere vil, for jeg syns det er kjempemorsomt å svare.

Og så i det forrige innlegget, så skrev jeg hva jeg skulle i sommer. Men jeg lurte også på hva DU skulle i sommer. Du kan enten trykke HER og komme inn på innlegget, eller bare bla litt nedover ;-) Håper jeg får høre hva dere skal i ferien!



1 kommentar:

Ingvild fra Ørland sa...

Leserspørsmål: svarer du på kommentarer og blir det konkuranse på bloggen din i sommer?<3