28. juni 2011

10 ting du kanskje ikke visste om meg...

1. jeg er ekstremt sta, og vet hva jeg vil...
2. jeg elsker dyr - det er rett og slett noe av det søteste og beste jeg vet.
3. jeg hater edderkopper.
4. fotball er det verste jeg vet - rett og slett hater det.
5. jeg er veldig ofte på msn.
6. jeg har ikke facebook.
7. jeg har aldri hatt kjæreste.
8. jeg gruer meg veldig til å lære meg å spille gitar.
9. grunne til det er fordi jeg jeg har veldig dårlig tålmodighet.
10. jeg kan være oppe utrolig lenge, fordi jeg trenger veldig lite søvn.


Og en liten ting til; jeg hater å bli tatt bilder av. Med mindre jeg får gjøre meg til... ;-) Jeg tror dette er en av de få bildene der jeg er seriøs!


1 kommentar:

andrea badendyck sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, lesere som deg som får meg til å fortsette :) Du er en veldig søt jente! Klem Andrea Badendyck <3