7. juni 2011

I'm kinda' having a good day!

Jeg bare føler meg veldig glad i dag!
Da jeg var på vei til skolen, spurte jeg Guro om hun hadde sett MTV Movie Awards (siden jeg fant ut etter at jeg hadde skrevet innlegget og alt; at det ikke gikk på MTV Norge...), og Guro hadde tilfeldigvis tatt det opp, så vi skal se det i morgen..
På skolen hadde vi bare litt øving til matteprøve - men resten av dagen gikk med på øving til skoleavslutningen, noe som var kjempemorsomt!
Skal over til Andrea en tur senere i dag, og så skal jeg ta en liten joggetur med Maiken senere i kveld ;-)
Bla bla bla; jeg veeet!

- Hvordan er humøret ditt i dag ?




Haha, bildene er tatt før jeg farget håret for et par uker siden... Lys ettervekst ?!




2 kommentarer:

Sol ♥ sa...

Stilen din virker VELDIG inspirert av Miley Cyrus. Er den det ?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Sol:
Haha, Miley er jo forbildet mitt, og jeg liker å kle meg slik som henne, men akkurat her på disse bildene hadde jeg ikke tenkt på det ;-)
Morsomt at du spør!:)

- Lisa WR