27. juni 2011

Sommerferien min!

Har fått et par spørsmål om jeg kan skrive om hva jeg skal i ferien. Det kan jeg!
Er vel egentlig ikke så mye spesielt; men det er 2 ting jeg gleder meg veldig til. Jeg skal nemlig til Kypros - der er vi meg, mamma, pappa og Linus. Så skal vi også til Sverige - der vi skal besøke slekta til mamma. Vi er ganske mange som drar sammen dit. Koselig! ;-)
Ellers så skal jeg være litt på Våberg, henge med venner, ha noen konserter og bare kose meg. Litt godt å ha en avslappet ferie også - og ikke bare farte rundt hele tiden.

Men jeg er egentlig ganske interessert i å høre hva dere skal gjøre i sommer. Vil jo gjerne vite hva leserne mine holder på med også :) Så hvis du vil, så kan du bare skrive hva du skal gjøre i sommerferien i kommentarfeltet. Hadde vært morsomt å lese!

- Såå, hva skal du i sommer ?


Kypros in my heart!


8 kommentarer:

Ingvild fra Ørland sa...

jeg skal til oslo på fredagen og vær der til 6 juni, håper vi kan treffes på en av konserten dine<3hadde vært gøy=))
ellers skal jeg å bare koze meg<3 kos deg i ferien Lisa<33 håper du har det bra<3 blir det noen konkuranser på bloggen din i sommer?

Benedikte sa...

Jeg skal først til Norge til pappa. Så skal jeg og pappa til Gøteborg fordi jeg skal spille Gothia Cup =) Og så skal jeg til pappa igjen.. + jeg har bursdag i sommer også :)

Cathrine sa...

Skal på golfskole før vi drar til lillehammer fordi lillebroren min skal på hockeyskole. Deretter blir det noe dager på hytta før vi pakker iogjenn og setter på ny kursen mot lillehammer. Da er det tid for bryllupet til søskenbarnet mitt. I tillegg skal jeg trene endel på 3t og spille mye golf :)

Ida Emilie sa...

Åååh, herlig ferie du får da!<33 Ska te portugal og sverige æ :-D Kos dæ masse snuppa ;* Kleem <3

INGRID! sa...

Koselig ferie du får! Har bursdag, skal til Kreta og på håndballskole! Gleder meg:)

Synne sa...

Jeg skal ta fly til Italia, deretter skal jeg ta tog til Paris og videre til England! Skal selvfølgelig være på de forskjellige stedene i et par dager før jeg reiser videre: D

Henrik sa...

Når ska du te Kypros ?
Kor på Kypros, og kor læng ?
Æ å ska te Kypros, om 1 uke :-))

Lisa Winsjansen Restad sa...

Henrik:
Ja, vi skal til Kypros.
Hvis du drar om en uke, har nok du rukket å komme hjem før vi drar. Vi skal til Fig Tree Bay i 2 uker ;-)

- Lisa WR