20. juni 2011

Miami Beach

Vel, teknisk sett så har vi vel egentlig ikke vært på Miami Beach! Selv om jeg med glede skulle vært der. Neida, vi har nok bare vært på Grønneset - den lille plassen på Melhus! Men vi har hatt det utrolig morsomt allikevel.
Var alt for kaldt for å bade. Eller, egentlig er det bare jeg som er litt feig, men men. Har spilt volleyball, solt oss, drukket iskald drikke og rett og slett bare slakket helt. Vært utrolig koselig! Og det at vi var hele familien (og Maiken, som egentlig er en del av familien også nå) gjorde det enda bedre.
Her kommer bildedryss fra det såkalte "Miami Beach"!

- Har du badet i år enda ?
- Hva syns du om bildene ?


Jeg vasset litt da.. Det skal jeg ha på meg!





Tror dette er det første bilde jeg legger ut på bloggen uten sminke!























Haha, blinkskudd! Skulle egentlig skyte ballen over. Men jeg kan vel ærlig og oppriktig innrømme at den aldri kom over...











Kald Cola er sommerens must! Helt klart!!!




2 kommentarer:

Karoline sa...

Ja, har bada i år (:
Kjempe fine bilder <3

Ingvild fra Ørland sa...

Leserspørsmål: hva skal du i sommer?