13. juni 2011

Første helg på.....

VÅBERG!!!
Har hatt det kjempekoselig på Våberg i helga; tross det "fine" været. Tordnet og lynet hele lørdagskvelden.... Mmm, gøy!
Det er så utrolig artig at vi er alle ungdommene inni ei lita hytte! Det er latter hele tiden!
Men; på søndagen gikk dagen med på kjøring til og fra Frøya. Men vi gjorde jo også mye morsomt på Frøya også (i følge de voksne i allefall.. Jeg vet ikke om vi andre syns det var like morsomt - ikke jeg i hvertfall.) Har tatt et par bilder, so enjoy! ;-)

- Hvor har du vært i helga ?


Egentlig var det helt bekkmørkt her inne - med blitsen gjør til at det ser lyst ut!




Mamma har vært ute å tatt bilder av blomster og diverse. Mamma i et nøtteskall altså! :)


Meg og Melissa!








Genialt...






Jada... Kjempemorsomt du! -.-


4 kommentarer:

Melissa sa...

Ha ha æ va fjern hele søndagen fikk ikke med meg noe. Ha ha

Anonym sa...

Kula du æ så kul. Skulla ønsk æ va de du æ så dritt pen.

den fast leseren fra Ørland sa...

Hei<3 fine bilder<3 jeg har vert hjemme i helgen. Et lesere spørsmål: hvilken blogger leser du?håper på et svar i et innlegg=) har du det bra?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Haha, så artig å høre <3 Tusen takk ;-) Morsomt med slike kommentaren!!

- Og Ingvild: kan godt svare på de spørsmålene i innlegg!

- Lisa WR