14. juni 2011

Klassebilde 2011

I dag fikk på årets klassebilder på skolen! Vi fikk store portrettbilder, mange små (som vi kunne dele ut), noen i mellomstørrelse og så fikk vi jo selvfølgelig klassebildet. Det var utrolig fint! Elsker denne klassen over alt; og det kommer til å bli utrolig trist å skilles når vi starter på ungdomsskolen...
Men heldigvis bor vi alle sammen veldig nære hverandre, så vi kan jo treffes hver dag utenom skolen allikevel! ;-)
Ble ganske førnøyd med bildet mitt! Hadde aldri trodd jeg kom til å bli det, but I did! Det er Erlend B. Enger/fotograf Eidsmo som har tatt bildene. Det var foresten han som tok bildene på autograf-kortene mine også ;-) Hehe

- Har klassen deres tatt klassebilder ?







Dette er seriøst den beste klassen! Vi har det så utrolig fint sammen, og vi er alle sammen en sammespleiset gjeng - og det er jeg glad for. Vi har gått gjennom alt - både triste og fine ting. Vi er alltid der for hverandre, og stiller opp når en trenger det.


Gleder meg utrolig mye til å dra til Pirbadet med denne herlige gjengen i morgen. Kommer til å bli den beste dagen. Ååååå, som jeg elsker dere!!!!!!!!!




Småbilder av noen i klassen ;-)


6 kommentarer:

Malin Anthonsen sa...

Du vart kjempeheldig med bildet ditt, Lisa! ;- )

- kjempeglad i dæ , snuppami <3

Ingvild sa...

kjempe fine bilder<3 nei klassen min har ikke tatt klassebilde.

Ingvild fra Ørland sa...

Hey! trur du jeg kan få et lite bilde av deg<3?

Maiken B sa...

ah, du e så sykt nydelig snuppa;*
- Fotogen te tusen,du!
gla i dæ <3

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ingvild:
Jeg har ikke igjen flere sånne småbilder, men jeg har bestilt flere som sikkert kommer i løpet av noen uker! Kan sende et da ;-)
Bare skriv adressen din i en kommentar, så skal jeg ikke publisere den! :)

- Lisa WR

Anonym sa...

Kjempefin på bilde snuppsi!<3
-alltid like fin;-*

glaidæ:-)<3