22. mars 2011

Verdens beste har bursdag...

I dag har to utrolig viktige personer i livet mitt hatt bursdag..
Nemlig pappa og Rose (min kjære fantastiske søte kanin, som døde da hun kun var 2 og et halvt år gammel.) Hun har kunnet vært 6 år i dag, hvis hun hadde levd fortsatt :(
Pappa har nettopp hatt besøk av forskjellige folk i familien, og vi har spist mye og kost oss masse.
Tok ikke noen bilder fra bursdagen, men tenkte å ta med noen bilder av "bursdags'barna' ". Haha..

- Noen du kjenner som har bursdag i dag ?

Litt kult bilder.. Spesielt ved tanke på at det ikke er redigert. Skulle tro det er det!


Verdens kuleste pappa har vi her :-)

Far og datter!


Og så må vi ikke glemme denne søte jenta. Lille søte Rose. Mitt første dyr :( Hun var så utrolig søt, og alltid snill. Da jeg la meg ned på gulvet, kom hun alltid bort å slikket meg på kinnet. Aw, søte lille tuppa!


Kjæresten til Prikken var hun også. De var så søte sammen!

2 kommentarer:

Maiken JD sa...

Grattis frode ;-) litt sein gratulasjon, men men :)
Rose lille, hu va så søt !! <33 hipp hurra for hu åsså <3

Ilyyy ;**

Karoline sa...

Nei :P