17. mars 2011

Fletter!..

I dag har vi hatt skidag på skolen, noe jeg trodde kom til å blir helt rævva.
Da vi hadde gått ca 1 time, med mange oppoverbakker, så plutselig jeg og Maiken B at det var 5-6 stykker som begynte å kjøre nedover igjen. (Jeg og Maiken var sist av alle på skolen.. hihi); men de som kjørte ned var så opptatt med å komme seg ned bakken uten å falle, at de ikke kunne svare oss. Men til slutt fant vi ut at vi skulle snu -.-
Da kjente vi blodet suse helt opp i hode!
Men da vi endelig hadde kommet fram, og fikk i oss noe søtt, ble det bedre.
Hjemturen var ikke så ille, faktisk var det utrolig gøy - mange bratte bakker; og når jeg og Maiken B har latterkrampe (i bakken),blir der bra :)

- Liker du skiturer ?
- Hatt latterkrampe i en bratt nedoverbakke før ? ...

På turen hadde jeg foresten fletter, noe jeg egentlig ikke liker spesielt. Men etter å ha sett floken Maiken fikk, er jeg ganske glad jeg hadde fletter :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

hei Lisa! har du altid hatt brunt hår eller har du farget det? for i mgp jr hadde du jo lyst har hilsen t?? s????

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Jess, har farget det, ja!
I MGP hadde jeg min vanlige hårfarge, som er lysebrun :)

- Lisa WR