24. mars 2011

This is what I've been doing today..

Nå har jeg tenkt å ta et skikkelig blogginnlegg... Det vil si - jeg skal si hva jeg har gjort, og hva jeg skal gjøre.
Etter skolen dro jeg, Natalie og Guro hjem til May Tove, spiste en skikkelig god middag der, før vi dro på trening. (Endelig hadde jeg ikke så dårlig kondis på trening..)
Nå sitter jeg å gomler i meg Mentos og kikker på tv. Ja, for et liv!
Senere i dag skal jeg bare slakke helt. Resten av folket i klassen er på trening (og jeg er den eneste som ikke går på fotball).
Blir bare en kosekveld foran tv'n :) Skal bare sitte der å spise godteri, mens de andre er å trener og sliter seg halv i hjel. Hihi. OG JA, så må vi ikke glemme Farmen da - det jeg se!!!
Ja, det ble et skikkelig blogginnlegg her nå.

- Hva skal du i dag ?
- Går du på fotball ?


3 kommentarer:

Maiken JD sa...

BJM <3
savne den dagen æ åsså ;)) bra kos og ingen hemmligheta <333
Må gjentas flere ganga ! ;**

Iluuuuu ;**<3

Karoline sa...

Nei :P

Detta sa...

Ja, går på fotball :)