17. mars 2011

Sommartider, hey hey, sommartider...

Jeg hadde egentlig laget et innlegg der jeg viste hvilke produkter jeg bruker i håret og ansiktet, men det ble så mye tull med rekkefølgen i bildene, at jeg gadd ikke å lage det innlegget. Får heller bli en annen gang...

Men da jeg satt å bladde igjennom noen av bildene på pc'n, fant jeg disse herlige sommerbildene. Jeg husker så godt denne dagen!
Det var sommer, det herligste været, vi hadde nettopp fått kunstgressbane og vi var mange jenter som var sammen.
Det var en kjempetopp tid :)

- Hva husker du spesielt med sommeren ?

Dette bildet minner oss alle sammen om Frustrerte Fruer.


Og så husker jeg kjempegodt at vi brukte lang tid på å ta dette bilde. Enten så var den noe som blunket, eller kikket en annen vei eller sto "galt".


Meg og Malin-jenta mi. Malin er foresten syk nå, så jeg vil bare ønske henne god bedring ;**


Maiken med fine solbriller :-)


Kunstgressbaneeee!

1 kommentar:

Maiken JD sa...

Missit !!! ;)) <33

ILU ;*