10. mars 2011

Oslo-turen, del 1.

For en utrolig bra opplevelse!
I går og i dag har vært en av de beste dagene på år og dag. Det var virkelig vært så morsomt, og jeg har ikke ord.
Kan vel starte med å fortelle hvordan gårsdagen var:
Jeg og Maiken dro tidlig hjem fra skolen (yey), deretter rett hjem for å hente koffertene og veskene våre.
Flyturen gikk fort og radig, og svipp, så var vi i Oslo.
Etter å ha sjekket inn på hotellrommet, dro vi rett ut igjen, for en liten shoppingrunde. Vi gikk oppover Karl Johan (gikk ikke innom alle butikkene - måtte jo spare noen til dagen etter), og helt bort til Aker Brygge. Der kjøpte vi en hel del, samtidig som vi spiste en skikkelig porsjon med Mc Donalds!
Så var det rett til hotellet igjen for å sminke og ordne seg til konserten.
Konserten var bare helt uvirkelig; Taylor er en veldig talentfull sanger, og er utrolig flink på scenen og det hun driver med.
Men som dere ser på overskriften, har jeg delt opp turen i flere deler. Og del 2 kommer med bilder og tekst fra selve konserten. Nå forteller jeg bare hva vi gjorde og hva vi kjøpte og slikt.

I dag våknet vi tidlig for å komme oss i gang fort.. Vi spiste en utrolig stor og deilig frokost (elsker frokostene på hoteller).
Deretter var det shopping. MEN jeg har noe kjempespennende å fortelle dere, en kjempeopplevelse jeg, Maiken, pappa og 5-6-7 andre jenter fikk med oss. Bla gjennom bildene, så står det nedenfor. (BØR LESES)...

2 spente jenter på flyplassen på vei til Oslo..


Our hotel room:...





Et av innkjøpene jeg gjorde var disse "skinn-rocke-hanskene". Syns de var utrolig kule, og passer spesielt når jeg skal ha konserter og sånn :) Kjøpt på Accessorize, kroner 100.

Maiken kjøpe seg en kjempefin svart topp fra H&M. Er ikke helt sikker på prisen!

Helt vanlig fin singlett i grå, fra Bik Bok, kroner 29.

Hals fra Accessorize, kroner 80.

Kjempestilige sko fra H&M, kroner 129.

For 2 uker siden, la jeg ut denne på bloggen, for å vise at denne ønsket jeg meg og skulle kjøpe den i Oslo. Nå er den min! :) Fra Bik Bok, kroner 99.

Denne la jeg også ut forleden. Fra Bik Bok, kroner 99.

Kjempekul ring, som også matcher t-skjorten over.. :) Fra Bik Bok, kroner 39.

Singlett fra Bik Bok, kroner 29.

JA, ENDELIG!! Har gått å siklet på disse en lang stund nå. Og endelig har jeg kjøpt de. Har brukt de en gang allerede, og elsker de :)

Pizza og bolle. NAM!


Ååå, ble så utrolig fornøyd med disse støvlene. De er så spesielle og kule, så jeg bestemte meg for at jeg bare måtte ha de! Husker ikke helt hvilken butikk de var fra, men de kostet i allefall 300 - satt ned fra 899 :O

Svart sløyfering fra Azzessorize, kroner 65.

Ah, tenk - TAYLOR SWIFT T-SKJORTE! SÅ FORNØYD :)

Shorts fra ONLY, kroner 199.

Helt vanlig hvit basic-genser fra Bik Bok, kroner 129.

Hvit "løs-singlett" fra Monki.

Taylor Swift-plakat. Iiiiip, så glad!!!!

Og så det superduper-spennende jeg skulle fortelle dere:....
MÅ LESES!!::
Da klokken var ca halv 10 i morrest gikk vi oppover Karl Johan.
Pappa så plutselig en "limmo-aktig" bil som sto utenfor Grand Hotel. Pappa sa "hm, kanskje det er dette hotellet Taylor ligger på.. Vi kan jo stå her en stund å vente - men jeg vet ikke, kan hende det ikke er hun i det hele tatt.". Da vi hadde tatt fram kameraet (eller mobilene, siden vi var så smarte å legge igjen kameraet på hotellet), så kom plutselig kordamen til Taylor ut - hun hadde med seg 6 slike lilla armbånd, der det sto "Speak Now". De var de siste som var igjen, og jeg og Maiken var så heldig å få et hver. Det var Taylor som hadde bedt kordamen gå ut å gi disse til de få som var utenfor.
DA, plutselig så vi selveste Taylor Swift komme ut av døra som var rett foran oss. Tenk! VI SÅ TAYLOR PÅ NÆÆRT HOLD, PÅ EKTE!! Jeg og Maiken sprang bort til henne, tok bilder, og jeg sto så tett inntil henne at jeg rørte henne. "OMG, jeg rørte Taylor. Jeg står rett ved henne", var tanken som sveipet gjennom det forvirrede hodet mitt. Men dessverre hadde hun dårlig tid, og kunne ikke ta bilder med meg og Maiken :( Men jeg fikk i allefall et nærbilde av henne (bildet kommer i morgen...)
For en vidunderlig opplevelse :):) Jippi!

1 kommentar:

Maiken JD sa...

det va en UTROLI opplevelse me dæ jentamii<333 sjukt arti og kjempe arti me dæ ;** og det va helt SJUUUKT at vi sto rett atme'a !!!! :DDD helt SINNSYYYYKT :-D

iluu <3