13. mars 2011

Bilder fra Barnas Skidag

I dag har jeg, Celine, Malin, Lotte og Torstein vært oppe i Granåsen for å hatt minikonserter.
Den første startet klokken 09.20, den neste var klokken 10, og så fortsatte konsertene hver time til klokken 14.00
Det var kjempemorsomt å ha de 6 konsertene vi hadde gjennom dagen :)
Konsertene varte ca 30 min hver, og så var det jo 10 min med autograf-skriving, 20 min med kortspilling i Konge-Hytta - før det var rett på konsert igjen! SÅ MORSOMT!
Tenkte ikke å si så mye mer, bare legge ved bilder.

- Var du i Granåsen i dag ?
- Hva syns du om bildene ?

Hm, hvem er dette da ? ...





Tada, jeg kommer fram :)




















3 kommentarer:

Therese sa...

hvor mange lesere har du i gjennomsnitt hver dag?

Karoline sa...

Fine bildder :)

katrine sa...

Fine bilder. stesøstra mi var på barnas skidag.:):P