15. mars 2011

I laaaave kakao ++

FØRST må jeg bare si noe. Hver gang jeg ska trykke på tv'n - hvis jeg f.eks skal se på Top Model, så kommer det reklame. Når jeg skal se på Home And Away, kommer reklame. Argh, blir så lei...(måtte bare få sagt det.)
Men noe jeg elsker er kakao. I det siste har jeg drukket kakao nesten hver dag - syns det er så godt. Spesielt når du har en hel dunge med krem oppå!
Jeg vet jeg har trening etterpå, og hvor klar jeg blir når jeg spiser (eller drikker, for den slags skyld), men jeg klarte ikke å holde meg unna kun èn kopp :)

- Liker du kakao ?

Skulle tro jeg drikker te; lillefinger'n opp!
Mmm, 'kremt, kremt'..

Mmm, såå deilig!

2 kommentarer:

kathrine sa...

sv: Takk!!

Anonym sa...

Ååå,lag litt kakao til meg også da !!!!EEEEELLLLSSKKEER kakao
<3Kristine