8. mars 2011

Pakking, pakking, pakking!

Å herlighet, herlighet, jaaaa, jippi, fhurhutrjiaøiogkjøsirpeo... SOM JEG GLEDER MEG TIL I MORGEN!!!!
Som mange av dere (eller jeg tror de fleste) har lest på bloggen min at jeg, Maiken L og pappa skal til Oslo i morgen. Vi reiser dit i forbindelse med Taylor Swift-konserten som er i morgen.
Vi skal ikke være på skolen hele dagen, siden flyet går litt tidlig. Når vi har kommet fram på hotellet skal vi pakke ut, spise mat og så skal jeg kjøpe meg gråe Converse, som jeg skal bruke/ha på meg på konserten. (har siklet på de conversene lenge, lenge nå...)
Etter konserten regner jeg med vi skal finne på noe på hotellrommet og slikt.
Hele torsdagen går med på shopping. Vi skal våkne tidlig for å spise frokost, for så rett ut i sentrum! Jeg gleder meg som bare rakker'n. Og det beste er jo at Maiken er med :)
Jeg kan dessverre ikke blogge mer i dag, heller ikke i morgen. Kanskje bare kanskje det kommer et innlegg på torsdagskvelden?!

- Liker du Taylor Swift ?
- Vært i Oslo før ? ... om du ikke bor der.

Huskelapp er alltid smart!



Pakking for alle penga...




Og så mååå jo min kjære kanin være med. Har med meg den over alt; selv om jeg snart er 13. Faktisk så heter den Lille Hasse Hare.. Tnawww!


Mitt største idol; TAYLOR SWIFT!! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingvild:
ja,, jeg har vært i Oslo.
å da besøkte jeg:
-slotte
-rådhuset
-aker brygge
-frongerparken

kooz deg i Oslo<33
Klemzz

Maiken JD sa...

IIIIPPP! <333 glædemæææ ;-DDDD
<33 bli så BRAA :D !! ;***

ilusm abjm ! <33

Malene! sa...

gleder meg :)