12. mars 2011

Oslo-turen, del 2

Da har jeg tenkt å legge ut bildene fra Oslo-turen i denne uka.
Nå kommer bildene fra konserten til Taylor Swift, og da jeg var så heldig å se (og røre) Taylor utenfor hotellet hennes.
Taylor er en helt fantastisk dame/jente, og hun er så talentfull. Jeg var veldig stor fan av Taylor før konserten, men helt enormt etter konserten.
Hun sang utrolig bra, og gjorde veldig bra show. Faktisk hadde jeg aldri sett for meg Taylor på den måten - hun var så mye flinkere enn det jeg hadde trodd hun kom til å være live, og hun levde seg sånn inn i sangene og konserten.
Hun var på gråten hele 3-4 ganger i løpet av konserten også. Hun syns det var så fint i Norge, og at det var så mange fine mennesker her.
Hun lovte også at hun skulle komme tilbake til Norge snart. Og gjett om jeg skal dra på konserten da! Gjør alt for å få oppleve denne herlige jente live igjen!
Så, dette var en kjempeopplevelse jeg sent vil glemme...


Og jeg sto nærmere enn dette også :):)

Meg...


Taylor...






















2 kommentarer:

Karoline sa...

fine bilder :)

Anonym sa...

hvor mye kosta konserten?